בכללי, אנשים, מי שרוצה מערכת יחסים מלאת אהבה, צריך לתת אהבה. כי במערכות יחסים החוק הכי חשוב והכי שולט הוא חוק ההדדיות. מה שתתן – זה מה שתקבל.

אבל מה, כמה פשוט – ככה בכלל לא פשוט.

כמה לתת? ומה אם בן הזוג או בת הזוג לא נותנים בחזרה? ומה אז, אני אצא פרייר?

אז התשובה לשאלה האחרונה היא כן, ובגדול. כי ההשקעה במערכת היחסים היא ההשקעה הכי אגואיסטית שיש – כל גרם מאמץ למערכת זה שני גרם תוצאה בשבילי עצמי.

כל טיפה שאני נותן – מייצר רצון טוב אצל בת הזוג, ואז היא נותנת לי, ואז לי צומח עוד רצון טוב ואני נותן לה – וזה כמו ריבית ד'ריבית בחשבון חיסכון. הכסף צומח מלבד.

אז הנה הנחיות ברורות, בנים, שהן החשובות ביותר עבורכם, אם את רוצים להשאיר את בת הזוג מרוצה מכם ככה שיהיה לכם קל לבקש ממנה את מה שאתם רוצים, וגם כך שיהיה לכם כייף להיכנס הביתה…

ראשית – התמצית:

אז התמצית של העניין הזה הוא מאד מאד פשוט – תראה לה שאתה אוהב אותה. לא אמרתי תאהב אותה – אלא תראה לה את זה.

בנים, לא מעניין אותי אם קשה לכם, לא מעניין אותי אם בבית שלכם לא דיברו ככה, תתגברו, תמצאו את הדרך, ופשוט תעשו. אין לכם מושג כמה רווחים הדבר הקטן הזה, שבא בספונטני, הולך להביא לכם.

אז למה אני מתכוונת בדיוק, כשאני אומרת שתראה לה שאתה אוהב אותה?

נסביר.

להגיד שאתה אוהב:

קודם כל, פשוט תגידו את זה. תתאמנו בלהוציא את המשפט הקטן הזה מהפה, בקלות ובאלגנטיות, ותגידו אותו כמה פעמים בשבוע, למשל ככה:

"כבר אמרתי לך היום שאני אוהב אותך?"

"את יודעת שאני אוהב אותך כשאת (מכבסת תולה/ שרה שירים / מכינה לי את העוגת תפוחים / תשלימו לבד)?"

"שיואו כמה שאני מת עלייך!!"

"מתוקה שלי, אני אוהב אותך", זה אחרי הסקס. שים לב – לא לפני, אלא אחרי. כשאתם כבר לא חייבים.

ועוד ועוד, כל אחד כפי יד הדמיון הטובה עליו.

להראות שאתה אוהב:

עכשיו, מעבר למילים, צריך גם להראות. חובה. לא הולך בלי.

ופה יש לכם, בנים, כר רחב מאד, אינסופי, לפעילות.

לפני הכל, שני מטה-טיפים:

אז קודם כל, אני רוצה לתת לכם שני מטה-טיפים, שזה אומר שאלה טיפים כל כך עקרוניים שהם חלים לפני ועל כל הטיפים האחרים:

 המטה-טיפ הראשון – בנים מסתכלים על המעשים הגדולים (סטייל, החבר הכי טוב שלי הלווה לי עשרת אלפים ₪ כשלא היה לו ולעולם לא אשכח את זה), אבל נשים סופרות ואוספות את כל הנקודות הקטנות של מעשיושל בן הזוג.

בת הזוג שלך תזכור בדיוק מה אמרת כשיצאת מהבית, אם נישקת אותה, איך נישקת על הלחי או השפתיים, אם זכרת שהיא ביקשה שתעצור בסופר בדרך הביתה ותביא ריבת דובדבנים חמוצים (לא מתוקים, חלילה), ומה היה המבט בעיניים שלך כשאמרת לה שהשמלה החדשה הולמת אותה.

אז בנים, אם תזכרו להראות לבת הזוג שאתם אוהבים אותה בהרבה דברים קטנים, שזה יחסית קל אחרי שמתרגלים, אתם על כביש שש להצלחה בזוגיות.

והמטה-טיפ השני –להראות לבת הזוג שלך שאתה אוהב אותה זה פשוט להיות תמיד נחמד אליה יותר ממה שאתה נחמד לאחרים. פשוט לגמרי!

ועכשיו, הנה שני הכללים של הנחמדות:

1. הכלל הראשון הכי חשוב הוא שעליכם לתת חיבה כל הזמן. לא רק כשאתם רוצים סקס. אם הייתם יודעים כמה קל לקנות אותנו, הנשים, וכמה קל להשביע את רצוננו, הייתם מתעלפים. גבר שמסוגל להיות כמעט תמיד נחמד לזוגתו, הוא גבר שמערכת היחסים שלו מצוינת ושאשתו משקיעה בו כל הזמן.

אז תתרגלו להתנהג בנחמדות בתור ברירת המחדל שלכם.

אתם וודאי שואלים עכשיו, אז מה קורה אם חזרתי עצבני מהעבודה? אז לכך יש לי כמה תשובות. ראשית, אם חייכם היו תלויים בכך, או אפילו אם הייתם מאמינים שמערכת היחסים שלכם תלויה בכך, הייתם משתדלים להיות נחמדים. לבוס אתם נחמדים? אז למה לאישה לא מגיע?

שנית, נחמדות זה עניין של הרגל. מי שמתרגל להיות נחמד הרבה יותר קל לו להמשיך להיות נחמד. אז ככל שתתאמנו יותר בלהיות נחמדים, ככה המאמץ יקטן.

מניסיון של מי שהייתה פעם לא נחמדה והיום אני הרבה יותר נחמדה אני אומרת לכם, שלהיות נחמד זה אחד מהדברים בחיים שמביאים הכי הרבה דיבידנדים שקיימים בכלל.

ורק שתדעו, שאישה שחיה עם גבר נחמד, יש לה הרבה יותר חשק לגבר שלה. חיבה מבן הזוג מייצרת כלפיו תשוקה. בן זוג שאינו חביב מחריב במו ידיו את התשוקה של אשתו כלפיו.

את זה תפנימו טוב טוב.

שלישית, תתאמו עם בת הזוג שאתם מקבלים חצי שעה של שקט כשאתם חוזרים הביתה, בלי הפרעות, כדי לטעון מצברים, לפני שאתם מתחילים את הנחמדות של הערב. תסבירו לה שכדאי לה, כי ככה יהיה לכם יותר קל להיות נחמדים.

רביעית, אפשר להיות עייף ועדיין לא להיות גועלי. באחריות. תתרגלו.

חמישית, תמיד תזכרו שההרגל האחד הזה הוא הוא זה שיביא לכם המון ממה שאתם רוצים וצריכים, בכל רגע בחיים.

2. והנה הכלל השני בא – אם אתם רוצים להגיע הערב לסקס מתוק עם האישה, אז חובה עליכם להיות עוד יותר נחמדים כל היום ולהראות לה שאתם אוהבים אותה עוד מהבוקר, לפחות. עדיף להתחיל יום קודם. תבינו, אצל האישה החשק המיני תלוי מאד מאד בקונטקסט הכללי של מערכת היחסים. כלומר, אם הייתם אנטיפתים אתמול והיום סתם שתקתם, אין מצב שתקבלו. נקודה. אז לפעול בנחמדות ובנעימות, ולהראות לה אהבה, בדברים הכי קטנים, זו הדרך היחידה! להביא אותה למצב נפשי שבו בא לה עליכם .

 אז בואו נסכם:

להראות לבת הזוג שאתם אוהבים אותה מתחלק לשניים:

החלק הראשון – להגיד,

והחלק השני – לעשות.

בחלק השני – אתם משאירים בפוקוס שני כללים: האחד – להראות אהבה זה אומר להיות יותר נחמד לבת הזוג מאשר לשאר העולם, והשני – להשתדל במיוחד אם אתם רוצים שהיא תחשק בכם, ולא שעה לפני שאתם נכנסים למיטה אלא כל היום.

אז לכו על זה.

ואל תשכחו לספר לי איך עובד!!

שלכם,

מיכל

4 תגובות עד כה.

  1. עמית הגיב:

    כייף לקרוא וכייף ליישם.

    את כותבת נהדר.

    (ורק המשיכי כי אני התמכרתי).

  2. דורוןש הגיב:

    ומה עושים עם בת זוג סופר ביקורתית? איך אומרים לה שאוהבים אותה?…וכבר אין חשק לסקס בגלל שהיא כל כך ביקורתית..

    • michal הגיב:

      הי דורון,

      עכשיו אני מתחילה להבין מדוע אתה מרגיש מנוהל, ואולי אפילו מדוכא 🙁

      אני מצטערת,

      רוצה שנדבר?

      מיכל

אפשר בהחלט להשאיר לי תגובה בלי שם ואימייל!
ואחרי שהגבתם (תודה!) אנא חכו יממה וכנסו שוב. אני תמיד עונה!
ניתן גם לשלוח לי מייל בפרטי - michal.mycoach@gmail.com - אני תמיד עונה!