היי יקירה, בסופו של המייל הזה, תגלי עד כמה חשוב להראות לבחור שלך שאת רוצה אותו, ותראי איך  להשתמש בידע הזה כדי לשמור שהחיבור ביניכם יישאר רענן ושמח.

אז בואי נתחיל.

כשתראי לבחור שלך שאת רוצה אותו תהיי בחצי הדרך לזוגיות נפלאה. באחריות.

נדמה לי שזאת העצה הכי טובה שלי, ואני מביאה לך אותה כבר עכשיו, כדי שתביני עד כמה אני נחושה לתת לך את כל הידע הכי טוב שלי לטובת מערכת היחסים הכי משמעותית בחיים שלך.

אז העצה הזו שאני מדברת עליה היא – כל יום להראות לו שאת רוצה אותו.

מי צריך מה?

בנים צריכים סקס. טוב, אני לא ממש מחדשת לך, אבל חשוב לדבר על זה.

במסגרת העבודה שלי כמגשרת לגירושין, יועצת זוגית ומאמנת לזוגיות טובה, וכמי שראתה כבר את כל הקשת של המשברים בחיי הנישואין, אני רואה הרבה מאד זוגות שהזוגיות שלהם התפרקה כי הם חיו שנים בלי תשוקה ובלי סקס, וגם בלי לדבר על מה שחסר.

אחת המסקנות הכי בהירות שלי היא שכדי לבנות זוגיות טובה שתחזיק לאורך שנים, חייבים לשמר את התשוקה. בלי תשוקה – ובלי שיחה רציפה על התשוקה, רוב הסיכויים שהזוגיות לא תחזיק מעמד או שהיא תחזיק מעמד אבל לא תהיו שבעי רצון ממנה.

זה נשמע פשטני, אני יודעת, כי מה עם החברות, השותפות, והמשפחה וכולי וכולי, אבל ל- 90% מהאנשים המשפט הזה הוא נכון לגמרי. נכון, חשוב מאד להיות חברים טובים, ולשתף פעולה ולתקשר, וכל זה, אבל אסור לשכוח שבבסיס כל העניין הזה מצויה הזוגיות. לשם כך התכנסנו מהתחלה. וכדי שהיא תישאר חיה ונושמת ובועטת, במובן הטוב של המילה, אנחנו צריכים לרצות זה את זו, לאורך השנים. וכדאי מאד שיהיה סקס, וסקס טוב.

עכשיו, מצד הבנים, הסיפור הזה די פשוט. הם תמיד רוצים אותנו ורוצים סקס. נכון, זה לא מדויק מה שאני אומרת, אבל הסיפור הוא שבדרך כלל הם רוצים יותר מאיתנו, הבנות. אצלם זה הרבה יותר פשוט ואת מכירה את זה, אני לא מחדשת לך כאן כלום.

אנחנו החלק המורכב של הסיפור. אנחנו חיות בתוך הראש שלנו, והראש שלנו עובד בהרבה ערוצים במקביל, ואם אנחנו נחשוב על סקס, זה יהיה מאד תלוי בקונטקסט של החיים שלנו. איך בעבודה? ואיך אני עם עצמי? ואיזה יום היה לי? ואיך הוא מדבר אלי?

ושוב, את מכירה, אני לא צריכה לספר לך עלייך.

אז מה הבנים צריכים מאיתנו ובדרך כלל לא מקבלים מספיק?

הסיפור שמעבר לסקס עצמו, ועל זה נדבר לחוד, הוא שהבנים צריכים שנראה להם שאנחנו רוצות אותם. על בסיס יומיומי.

בכלל, לבנים חשוב לקלוט דרך העיניים את מה שאנחנו חושבות עליהם. הם מאד ויזואליים.

וביחד עם כבוד, שלנושא הזה אקדיש מייל נפרד, הכי חשוב להם לראות, תכל'ס לקבל הוכחות בשטח, שבת הזוג שלהם רוצה וצריכה אותם.

ההוכחה הזאת הופכת אותם משקופים, בלתי נראים, לא קיימים אפילו, לאמיתיים. כי גבר שמקבל כבוד ותשוקה הוא גבר שממלא את תפקידי המפתח שלו – לפרנס ולהגן מצד אחד, ולהתרבות מצד שני.

תזכרי את העניין הזה, הוא סופר-חשוב.

המכה הכי הרסנית לגבר היא להיווכח שהוא בלתי רלבנטי לבת הזוג שלו.

אבל כאן מתעוררת בעיה לא פשוטה.

כשמערכת היחסים נכנסת לשגרה, אנחנו די שוכחות להראות לבחור שלנו שאנחנו עדיין רוצות אותו, בתוך זרם החיים הרגילים. אנחנו עסוקות מדי, עייפות מדי, וחלק מהזמן צריכות להתחמק ממנו, כי הוא מפרש את המחוות הכי קטנות שלנו כהזמנה לסקס, מה שלא בראש שלנו.

ואם הוא מורעב, ברור שכל מבט שלך ישלח אותו לדום מתוח. אבל אם תרגילי אותו שיש לו המון מגע וגם מספיק סקס, ועל זה נדבר לחוד ובהרחבה בהמשך, הוא ייהנה מהצומי ולא ייבלע בתוך התשוקה של עצמו.

מתוקה שלי, זה הכל עניין של הרגלים, ומה שתרגילי אותו, ככה הוא יתרגל.

אז מה קורה בשגרה? עם הזמן נעלמות כל המחוות הקטנות של המשיכה, כל הדברים הממש- קטנטנים שהיו לנו, ושנתנו לו את ההרגשה שכל תא ותא בגוף שלנו משתוקק למגע שלו, למבט שלו.

עכשיו, נכון שהבנים לא כאלה פרימיטיבים כמו אבותינו הקדמוניים, אבל בבסיס, נשאר אצלם צורך קמאי שירצו אותם. המיתולוגיה הגברית העתיקה הזאת של הגבר שיצא מביתו להביא אוכל וסיכן את חייו, והוא חוזר הביתה אל האישה שלו, שזקוקה לו כדי לשרוד, והיא רוצה אותו ומתגעגעת אליו נורא, היא סיפור שמפעיל אותו. שמרגש אותו במקום הכי עמוק. בלי הסיפור הזה מי הוא בכלל?

אז אני רוצה לחבר אותך אל המקום הכל כך עמוק הזה שלו. כי החיבור שלך לשם הוא מה שישאיר אותו גבר ויאפשר לו לתפקד מתוך שמחה ואמונה בעצמו.

אז איך את ממלאת את התפקיד שלך, או איך את משחזרת קצת את הקדמוניות הסקסית הזאת?

קודם כל ולפני הכל, אני מזכירה לך שאת אוהבת אותו ונמשכת אליו. בגלל זה התחתנת איתו.

ולא פחות חשוב – אני מספרת לך שהוא צריך שתראי לו את זה. כל יום.

אז תתחילי עם הפנים שלך.

תסתכלי לו בעיניים עם חיוך. מה דעתך? נסי להיזכר מתי בפעם האחרונה, מחוץ לקונטקסט של תיכף בא הסקס, הסתכלת לבחור שלך בעיניים עם מבט של "אתה מרגש אותי, מתוק שלי"?

בכלל, חייכי הרבה. מה דעתך להפוך לאדם חייכן בכללי?

מהניסיון האישי שלי, חיוך זה הכלי הכי חזק להרגיש טוב עם עצמי ולהצליח בחיים. אני מחייכת כל הזמן, וזה עובד שחבל על הזמן, גם ביני לביני וגם ביני לבין כל העולם שסביבי.

אז חייכי הרבה, חייכי גם עם העיניים, ועשי את זה ישר ועמוק אל תוך העיניים של בן הזוג שלך!

והנה עוד דברים שיבהירו לבחור שלך שאת רוצה אותו:

הקשיבי לו. נורא פשוט. שאלי אותו שאלה עליו, אפילו איך היה לו היום בעבודה, ופשוט תקשיבי למה שהוא מספר לך. בלי להתערב, בלי לשפוט, בלי להציע מתבונתך הרבה. ותשאלי שאלה על איך שהוא מרגיש בקשר לכל זה, כדי שהוא ירחיב (אלא אם כן נתמזל מזלך ובן הזוג שלך הוא דברן רגשי).

געי בו. אל תדאגי, במקביל אני מלמדת את הבנים שלא כל מגע חייב להוביל למיטה, ולכן תוכלי להתחיל לגעת בו רק בשביל לגעת בו.

כשאת עוברת לידו העבירי ליטוף. כשאת יושבת לידו שימי יד על העורף שלו. בכלל, אני מתה על העורף. כשהוא רוחץ כלים חבקי אותו מאחור. אחותי, אני לא צריכה להסביר לך, את יודעת לבד. כבר היית שם, את פשוט צריכה לחזור.

ואני מזמינה אותך לחשוב על עוד המון דברים כדי להראות לבן זוגך שאת רוצה אותו.

אז לסיכום יקירה,

אחת המתנות הכי יקרות שאת יכולה לתת לבחור שלך זה להראות לו כל יום שאת רוצה אותו. שהוא האחד. הוא זה שעושה לך את זה. הוא הגבר שכל יום את בוחרת לחיות איתו.

הוא ימות על זה, והוא יאהב אותך בטירוף.

אז יאללה, לכי אליו, ולהתראות במייל הבא,

מיכל

13 תגובות עד כה.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    זה נכון.
    תודה.

  2. יערה הגיב:

    ענק ענק ענק!!!
    ענקית!!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    היי מיכל,
    מה עושים כשהמצב הפוך? כשאני היא זו שרוצה יותר והוא דוחה אותי די הרבה יחסית? הסקס שלנו טוב למרות שנדיר שאני גומרת, אני מאוד נהנית ממנו ונמשכת אליו והוא יודע את זה, ואני מקבלת את פניו בחיבוק, עושה את כל המחוות הקטנות האלה, מכינה לו לפעמים ארוחת ערב מושקעת והוא מבסוט, ואז שאנחנו נכנסים למיטה, הוא שקוע בפאלפון ובלי להסתכל עליי אומר "לא עכשיו אני באמצע משהו", ואם אני הולכת וחוזרת אחכ אז פתאום הוא עייף ויש לו הרבה דברים על הראש והוא צריך לקום מוקדם מחר וכ' וכו' וכו'..המצב הזה קיים כבר הרבה זמן. זה לא שהוא לא נמשך אליי או שהשמנתי או שמשהו השתנה.
    איך אפשר לגרום לו לרצות אותי שוב? אני מרגישה שזה פוגע ביחסים שלנו..

  4. vic הגיב:

    מיכל, אני כל כך אוהבת את העצות שלך. אצלנו אני צריכה ליזום סקס, אחרת לא יקרה! ניסיתי ועברו חודש וחצי מאז הפעם האחרונה שיזמתי (!). ההסבר "הוא לא חושב על.זה. אם יצא יופי ואם לא יופי". לזכותו ייאמר שהוא מחבק. מלטף (לא מנשק). אבל אין ס ק ס. אני בת 46 , הוא 57, יכול להיות שלכן ?!

  5. Luda הגיב:

    עשית לי חשק להתנפל על אהובי :))) נזכרתי כמה כיף לגעת בו ולאהוב אותו

  6. סיוון הגיב:

    היי מיכל, קודם כל אני ממש אוהבת את העצת שלך הן מעולות. יש איזה מישהו שאני נפגשת איתו באיזה קבוצה פעם בשבוע עם עוד כמה בנות בתוך מסגרת שירות לאומי, וככל שאני מכירה אותו הוא מוצא חן בעיניי.. הוא לפעמים רומז כזה שהוא רוצה אותי אבל לא עושה כלום. איך אני יכולה להגיד לו את זה בלי פאדיחה? ואיך לברר אם יש יש/אין לו חברה והוא מעוניין?

אפשר בהחלט להשאיר לי תגובה בלי שם ואימייל!
ואחרי שהגבתם (תודה!) אנא חכו יממה וכנסו שוב. אני תמיד עונה!
ניתן גם לשלוח לי מייל בפרטי - michal.mycoach@gmail.com - אני תמיד עונה!