הי בנים,

היום אני רוצה להיות הכי פרקטית בעולם ולתת לכם עצות שיביאו לכם יותר סקס. אז יאללה, נצלול.

אצל האישה הליבידו חי בתוך ההקשר

גבר שהרגע גמר לריב עם בת הזוג שלו עדיין יסכים לסקס אם היא תציע. מה זה קשור? הוא יגיד לעצמו, הוא בן הזוג שלה, הוא רוצה אותה, אז אפשר להתפייס במיטה. מה יותר טוב מזה?

כמה מכם, בנים מתחבר לרעיון הזה?

לא מעט, זה בטוח.

אבל בנים, שתדעו: אישה בחיים לא תסכים לעניין הזה.  הראש שלה פשוט לא עובד ככה.

אז עדיף שתפנימו, לא שיש לכם ברירה, מרבית הנשים ככה.

אצל בת הזוג שלכם הסקס הוא תמיד בתוך קונטקסט של החיים. בהקשר של מה שקורה היום. וזה כולל את הזוגיות, אבל גם את העבודה, והילדים, והמשפחה ומזג הרוח הלאומי ומצב חשבון הבנק, ועוד ועוד.

כבר אמרתי לכם את זה בפוסטים קודמים, אז היום נתחיל להיכנס יותר לעומק לנושא הזה.

זה מה זה מעצבן, חושב לעצמו הגבר הממוצע

אז העניין הזה מאד מעצבן אתכם בנים, כי אתם אומרים לעצמכם, אוקיי, נגיד שאני מתאמץ ודואג שהיא תהיה מרוצה ביחסים בינינו, ועושה, ומשתדל, את זה אני עוד מוכן לקבל. למרות שה לא היה ככה בהתחלה. אבל על כל שאר תחומי החיים פשוט אין לי שליטה! מה אני אחראי שהבוס שלה עיצבן אותה? או החברה הטובה הבריזה לה? מה עכשיו אני אמור לעשות??

איך אני גורם לזה שהיא תרצה לעשות איתי סקס יותר מפעם בחודש?

על כל העניין של הפער הענק הזה בין גברים לנשים עוד נדוש ונחפור, אבל לבינתיים, וכדי שלא תהפכו לי, חלילה, לחסרי סבלנות, רשמתי לכם את שבעת הכללים הכי טובים שאני מכירה כדי לקבל קצת יותר סקס.

שימו לב: אני לא אומרת לכם שתקבלו בדיוק כמה שאתם רוצים, אני אומרת  שתקבלו יותר ממה שהייתם מקבלים אם לא הייתם עושים שום מאמץ מיוחד.

אז קחו על עצמכם לעשות מה שנראה לכם מתוך הרשימה שכאן, ותשוו למה שהיה לפני שעשיתם, ותחליטו בעצמכם אם המצב השתפר.

אז גבר, קבל את שבעת הכללים לקבל יותר סקס מבת הזוג שלך

כלל מס' 1: אל תתחשבן. תפסיק להתחשבן איתה על כך שבמרבית המקרים אתה היוזם. ככה זה. תמשיך ליזום. נשים פחות יוזמות, זה כנראה עניין אבולוציוני, האישה היא המחוזרת בין רוב בעלי החיים בטבע, והגבר הוא המחזר. ואל תיעלב, כי זה לא שהיא לא חושבת שאתה מספיק מושך כדי לחזר אחריך; אז לא לקחת אישית, לא להסיק מסקנות שליליות, ולא להתייאש. אתה רוצה סקס – תבקש. כמו שתינוק לא נעלב מזה שהוא צריך להודיע שהוא רעב על ידי יללות קולניות. הוא מיילל כל פעם עוד פעם.

כלל מס' 2: אל תיקח סירוב כפגיעה אישית. תעשה כל מאמץ, ואני מתכוונת לכל מאמץ, לא לקחת את זה אישית כשהיא אומרת לך "לא". תחשוב ככה: אם היא היתה חיה עם בראד פיט חמש (עשר, שתים-עשרה, כמה שאצלכם) שנים כמו שהיא חיה איתי – גם לו היא היתה אומרת שיש לה כאב ראש והבוס שלה היה גועלי אליה היום. העניין הזה של הליבידו הנשי הוא עניין הרבה יותר סבוך ממה שבהתחלה היה נדמה, ונכתבו על כך הרבה ספרים בשנים האחרונות (ואספר לכם על כך בפוסט נפרד!).

כנראה שהתמונה האמיתית הולכת ככה: לנשים תמיד היה ותמיד יהיה ליבידו נמוך יותר מאשר לגברים. שזה אומר שהן רוצות פחות סקס מהגברים. זה המצב הטבעי. באופן מתעתע, הליבידו של הנשים גבוה מהנורמאלי באופן מלאכותי בתקופת החיזור, ואחרי שזו נגמרת (בין שנתיים לארבע שנים), הוא יורד בחזרה למצבו הטבעי. ומה שקרה לך, זה שמצאת את עצמך במצב שונה מאד מהמצב לו ציפית ואתה מאוכזב. ועליך לחיות איתו בשלום, כי נראה שזה לא הולך להשתנות.. כי כנראה שהיא לא תחזור להיות חרמנית עליך כמו שהיא היתה כשרק התחלתם לצאת.. וזה לא שיש לה בעיה; ככה זה הטבע.

זה כמו שלך לא בא כל יום לנהל שיחה על הפחדים שלך. זה פשוט לא בטבע שלך.

כלל מס' 3: אל תתעקש על הפקה הוליבודית. בשביל בת הזוג שלך, הפקה הוליבודית שבה היא מתגרה, מטפסת במעלה התשוקה, וגומרת באורגזמה של זיקוקים ומצעדים, היא יותר מדי עבודה למרבית ימי השבוע. היא עייפה מכדי להשקיע עכשיו בשעה של משחק מקדים, בלהתרכז מספיק ולנקות את הראש מספיק כדי להכנס לעניין, לא בא לה עכשיו שעה עבודה, בתום היום. אז תתמקד בכך שהיא אוהבת אותך, רוצה להעניק לך ושמחה בשבילך שאתה נהנה. ואם היא מציעה לך איזה קוויקי נחמד, או איזו עבודת יד קטנה, קח ושמח. תשאיר את הזיקוקים והמצעדים לימי שבת וחג, ובימות השבוע תלך על משהו יותר צנוע.

כלל מס' 4: תנצל הזדמנויות. חלון ההזדמנויות של ההתרגשות הנשית מאד קטן ברוב הזמן. זהה אותו וקפוץ עליו. אתה חוזר הביתה והיא קופצת עליך במצב רוח של בא לי? לך על זה. אל תחשוב פעמיים על כך שעוד לא התקלחת ועוד לא קראת את הגלובס ועוד לא הוצאת את הכלב. הסבון והכלב יחכו בצייתנות; המצברוח החם של רעייתך כנראה יברח עד אחרי ארוחת הערב והכלים והאימיילים שעוד מחכים לך או לה. סגור את הדלת מאחוריכם ולך על זה. ותמיד אפשר לשלב את זה עם המקלחת..

כלל מס' 5: תגרום לה להרגיש כוסית (למדתי מהבנות שלי שהיום זו מחמאה לגיטימית בעלת הקשר חיובי מאד). תחשוב על הדברים שנותנים לבת הזוג שלך להרגיש כוסית. מסיבת ריקודים עושה לה את זה? כוס יין? מתנה קטנה של משהו שהיא אוהבת (לא מותק, זה לא בהכרח הלבנים מהתחרה, אלא משהו שהיא רוצה באמת)? שתיכנס לה למקלחת ותקציף לה את השמפו בשיער? שתביא לה ארוחת בוקר למיטה? תיזכר בכל הדברים החמודים האלה שעשית בחדווה בתקופת החיזור שלכם וששימחו לה את החשק המיני. ועכשיו תעשה אותו דבר, למרות שאתם נשואים ומה פתאום שנתעסק בזה עכשיו ולמרת שגם אתה עבדת כל היום. בא לך או לא בא לך? תחליט אתה..

כלל מס' 6: תשתובב ותשחק. תחבק הרבה, תלטף, תדגדג, תשתובב, תניף אותה גבוה באוויר, תלך איתה מלחמת כריות, תאכיל אותה ענבים, תושיב אותה על הברכיים שלך, תתערב איתה על משחק קלאס (ותפסיד מדי פעם!) ובכללי – תשחק משחקים ותחזור להיות ילד קטן. לשחק זה שם המשחק. ילדים שמשתוללים ומשחקים מכניסים את עצמם למצב רוח עליז. גם אם הם התחילו במצב רוח רע, מהר מאד הוא יתחלף. תחשוב שאתם שני גורי כלבלבים ותתנהג בהתאם.

כלל מס' 7: תצחיק אותה. לא מעניין אותי אם זה במילים או במעשים, אבל עליך להיות מצחיק. תקרא כל מאמר בכל מגזין נשים שרושם את התכונות גבריות שהכי מושכות את הנשים, ותמיד תגלה את חוש ההומור בשלישיה הפותחת. אז תשתטה, תלבש את השמלה שלה (אם זאת שעולה עליך, לא הצרה שתקרע אם תנסה להשתחל לתוכה..), תעשה חיקויים, תזחל כמו אינדיאני ותפתיע אותה מאחורי הספה, מצידי תלמד לספר בדיחות. העיקר שתצליח להצחיק אותה, כי הצחוק יפה לבריאות אבל עוד יותר יפה לסקס.

אני מכירה מישהו שהוא אלוף העולם בשטויות האלה, למשל באמצע שיחה רצינית הוא פתאום ישים לעצמו שני צמידים ענקיים על שני תנוכי האזניים, כמו זוג עגילים משוגעים, וימשיך את השיחה באופן רציני. נכון שחייכתם עכשיו? העיקרון הוא להיות חמוד ומצחיק. אז תתחיל להצחיק אותה!

אז די להפעם, ואסכם לכם במשפט:

כדי להשיג יותר סקס לא יעבוד לך להמשיך כפי שאתה מתנהל כיום, אלא צריך לנהוג בתבונה וליישם טקטיקות שעובדות. נסה ובדוק את כל מה שהצעתי, הסק מה עובד עבורכם, ולך על זה!

ואשמח לשמוע תגובות, דיווחים מהשטח, ושאלות (שעליהן כמובן שאענה בשמחה!)

שלכם,

מיכל

2 תגובות עד כה.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    מסכימה מאד עם ההמלצה להימנע מהפקה הוליוודית באמצע השבוע, אבל רוצה להוסיף טיפ קטן, ודי בוטה (וסליחה מיכל אם לא מתאים כאן, לטעמי אי אפשר לדבר על סקס בלי לדבר על… טוב, סקס): בשביל לגמור מחדירה אישה ממוצעת צריכה לגייס הרבה מאד ריכוז ולא מעט דקות של התמזמזות לפני. בסך הכל מדובר בפרויקט של כשעה, שהצלחתו כלל לא מובטחת. לא בדיוק הדבר שאת מייחלת לו ב11 בלילה באמצע שבוע. מצד שני, אם תרחיבו מעט את מה שנהוג להגדיר בין סטרייטים כ"סקס", תגלו שיש דברים שיגרמו לאישה שלכם לגמור תוך רבע שעה, ושניכם תוכלו ללכת לישון מרוצים ועדיין להצליח לקום בבוקר לעבודה. קוראים לזה אורגזמה דגדגנית, ולכ-60 אחוז מהנשים זה הרבה יותר פשוט להשגה מבת-הדודה החמקנית, הואגינלית.(רק תשאלו את בת זוגכם על חוויותיה משפשופים "על יבש" בתקופת הנעורים שלפני הסקס-חדירה-מלא. רמז: זה כנראה לא היה "יבש" בשבילה). ואיזה כיף זה אם בת הזוג שלכם תרצה לעשות איתכם סקס באמצע שבוע לא רק כי אוהבת אתכם ורוצה שתיהנו, אלא גם כי ה-י-א נהנית! כל מה שזה דורש ממכם זה מעט גמישות מחשבתית בתפיסות של מה זה סקס, והרווחים, לזוגיות ולשכיחות של יחסי המין באמצע שבוע, מטורפים.

    • michal הגיב:

      אנונימית יקרה,

      ברור!

      רק לידיעה כללית רוב הנשים כלל לא גומרות – אף פעם – מחדירה, וצריכות גירוי של הדגדגן ממילא! כך שבכלל לא עלה על דעתי שסקס עם חדירה לא יכלול גירוי כזה.

      תודה על תגובתך, ושמחה שאת מסתדרת יפה,
      שלך,
      מיכל

אפשר בהחלט להשאיר לי תגובה בלי שם ואימייל!
ואחרי שהגבתם (תודה!) אנא חכו יממה וכנסו שוב. אני תמיד עונה!
ניתן גם לשלוח לי מייל בפרטי - michal.mycoach@gmail.com - אני תמיד עונה!