מהם האביזרים הכי סקסיים לגבר? תיכף תדעו…

אין דבר יותר סקסי מגבר בטי-שירט ישנה נטולת שרוולים, לא ממש מגולח, עונד את האביזרים הכי לוהטים בשוק: ילדים קטנים.

בדרך כלל הגבר הזה עונד יחד עם הילדים עוד כמה דברים: מבט ממוקד, בדל חיוך רך על השפתיים, וזרועות מושטות שמוכנות לחיבוק, נדנוד, שריכת שרוכים, והנפה על הכתפיים.

קחו למשל את בעלי, מאובזר בקטנה שלנו, בשעת גריבת הגרביונים (היום היא כבר גדולה מכדי להיתפס בפוזה עם אבא בגריבת גרביונים, אבל התמונה נחקקה לי בראש…).

אמנם הגבר שלי יודע לבנות כל דבר, ממנוע ועד גדר, אבל לקח לו זמן להתמחות בטכניקה המסובכת של גריבת הגרביונים.

קודם הוא היה מושך ומכווץ את כל הגרב הארוך מן האצבעות ועד קצהו המפשעתי. אחר כך הוא היה משחיל את הגרב בכיוון הנכון על כף הרגל הקטנה. ואז הוא היה משחרר בד גמיש בעדינות ובאופן שווה לכל אורך הרגל המושטת אליו. בהמשך הוא היה חוזר שוב על כל התהליך, עם הרגל השנייה. ולבסוף הוא היה מושך אליו את הפנים הקטנות ומנשק אותן.

ממש לא פשוט לגבר הממוצע, אבל הוא התאמן עד שהוא נהיה אלוף.

הרבה מאד פעמים הסתכלתי עליו בעודו גורב, ותמיד היה זה עונג צרוף. הבטתי על המבט המרוכז בעיניו, על השליטה והעדינות המכוונת בידיו, על הגב הרכון מעל הקטנטונת, שלא מבינה עד כמה מופלא הוא הרגע הזה.

ואבא מאובזר היטב (וגם קטנטנה אחת היא אבזור מקסימלי, כפי שכולנו יודעים) מספק עוד כל מיני שירותים שהופכים אותו לסקסי במיוחד.

למשל, שירות הכנת שיעורי בית בגיאוגרפיה. אין מדינה שהוא לא יודע מה שם בירתה, למשל אוגו-דוגו (בשורוק, לא בחולם, תבדקו לאיזו ארץ יש בירה עם שם כזה), ואין סוג עננים שהוא לא פגש, למשל קומולוס נימבוס (שוב השורוקים האלה, אתם מוזמנים לפתוח ויקיפדיה).

ואבא מאובזר הוא אלוף בלהכין פנקייקים של שבת בבוקר. כאלה שיש להם טעם מיוחד שאין לאף מאכל של אמצע השבוע.

והאבא המאובזר שאיתו התחתנתי, גם מניף את הקטנה אל הגג, שם היא עוזרת לו לגרוף עלים ולגרש  אותם מהמרזבים. היא עומדת לה על הגג, מביטה לשמיים, מחזיקה את היד של אבא בלי טיפה של פחד בלב וצוהלת מתענוג.

ולמה ילדים קטנים הם האביזר הכי שווה לגבר?

תאמינו לי, עוד לא פגשתי גבר שלא יודע להיות אבא. זה טבוע בגנים שלכם, בנים. וזה הולך איתכם כבר מיליוני שנים.

אתם בנויים להיות אבאים ובנויים ליהנות מזה, בגלל ההישרדות: ככל שתיהנו יותר, ככה תשקיעו יותר. ככל שתשקיעו יותר, כך יגברו סיכויי הצאצאים שלכם לשרוד. וככל שיגברו סיכוייהם לשרוד, ככה יגדלו הסיכויים שלכם להמשיך את זרעכם בדורות הבאים.

הגיוני לגמרי, לא? קוראים לזה פסיכולוגיה של הגנים, או פסיכולוגיה של ההישרדות.

עם הזמן, ועם ההתבוננות בבעלי כשהוא מאובזר בילדינו (הוריו של בעלי התגרשו כשהוא היה קטן והוא גדל לגמרי בלי אבא), הבנתי עוד משהו חשוב:

ככל שגבר משקיע יותר באביזרים שלו, כך גדלים הסיכויים שלו עצמו להאריך ימים.

ולמה? פשוט, כי זה עושה אותו מאושר. ואושר, כידוע, זו סגולה בדוקה לאריכות ימים.

אז רציתי שתדעו, שאני מאמינה חזק שאתם הולכים להיות אבאים מופלאים! אני מאמינה ביכולת שלכם וברצון שלכם ואני יודעת בבהירות רבה שאם רק אנחנו הנשים, נשכיל לתת לכם לבטא את האבהות שלכם בדרככם, אתם תצליחו פיצוץ – ואז תהיו מאושרים, מה שיהפוך אתכם לסקסיים שחבל על הזמן…

הקשבתן, בנות?

תגובה אחת עד כה.

  1. דברים שאת כותבת פה אני חווה בזוגיות הנוכחית. הבת שלי פשוט זכתה לקבל "הבעל שלנו" מגיל שנתיים.(היום היא בת4) דבר מאוד סקסי לראות אותם ביחד, מדברים, צוחקים, מטיילים, או שסתם הוא מלביש אותה לגן. הם מבשלים ביחד. וגם אבא הביאולוגי היא פוגשת פעם בשבוע, ואוהבת אותו, אבל מייד כש חוזרת הביתה מחפשת את עופר שלה.
    תודה על הפוסט מדהים

אפשר בהחלט להשאיר לי תגובה בלי שם ואימייל!
ואחרי שהגבתם (תודה!) אנא חכו יממה וכנסו שוב. אני תמיד עונה!
ניתן גם לשלוח לי מייל בפרטי - michal.mycoach@gmail.com - אני תמיד עונה!